Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2012 08:10 - ПРЕСТЪПЛЕНИЕТО, НАРЕЧЕНО САНИРАНЕ
Автор: nozharov Категория: Политика   
Прочетен: 29525 Коментари: 38 Гласове:
13




image Преди чуждите банки да ни заграбят жилищата, ще ни принудят и да ги ремонтираме за своя сметка. | Нестихващата артилерийската подготовка на българите за поредния грабеж, наричен саниране на панелките, продължава с пълна сила. Между 9 и 10 хил. лв. ще струва т. нар. саниране на жилища в панелените блокове. Такава излизала сметката след официцален “демонстрационен проект”, осъществен по Програмата на ООН за развитие (ПРООН). Само половината от тази сума ще дойде като помощ от Европейския съюз. Другата ще бъде свлечена от гърба на препатилия български народ.
Досега санационната пропаганда твърдеше, че средният разход на апартамент няма да надхвърля 6 хил. лв. Откъде мизерстващият българин ще намери тези 9-10 хил. лв.? – ще попитате. Няма проблеми – ще отвърнем ние. Задкулисният заговор между родната и международната мафия, която дърпа конците на голямата далавера, има отговор и на този въпрос: на българите ще се осигури възможността да теглят съответните банкови заеми. За които е сигурно, че мнозина от нас няма да могат да изплатят и на оня свят. За сметка на това парите, които ще похарчат жителите на панелките за санирането, ще са наистина колосални. Над 2,5 млн. българи живеят в 750 хил. панелки – по 10 бона за санирането на всеки апартамент – собствениците ще трябва да се изръсят с общо 7,5 млрд. лв.!
Което също е твърде “оптимистична” цифра. Както вече показа практиката, мафията започна с по 3 хил. лв. на апартамент, които постепенно набъбнаха до 8 хил., сега вече говорят за 9-10 хил., значи твърде скоро хилядарките ще станат и 20.
Душа да ни е яка, но така ни се пада, щом като сме толкова овчедушни. А за банките хич не се безпокойте. На онези от нас, които не успеят да върнат изтеглените кредити, просто ще им бъдат отнети жилищата. Хитро измислено, нали? Преди да ни вземат жилищата, ще ни накарат и да ги санираме за своя сметка! А че всичко това, което разказваме тук, наистина ще се случи, си има желязна гаранция – след великата магистрализация с проблемите на санирането пак се е ангажирал лично премиерът!

Автор: Ангел БАРУСОВ

Източник: Newsmaker.bg от статия публикувана във весник „Нова Зора
 

- - - - - - - - - - - -

Вижте още:

  • Официален блог сайт на Владислав Ножаров - ТУК.
  • Ако Вас Ви е грижа, присъединете се във фен страницата, където можете да се включите с мнение и коментар в публикуваните вече теми, както и да започнете тези които Ви вълнуват - ТУК.
  • Още материали от същия автор може да четете в blog.bg - ТУК.
  • Авторът публикува и в blogger.com - ТУК.

 




Гласувай:
13
0



1. анонимен - Няма проблем - като не искаш да си ...
02.05.2012 09:58
Няма проблем - като не искаш да си санираш и поддържаш панелката - продаваш си я и си купуваш къща с дворче на село! - Споко! И там ще мизерстваш, не по малко от тук! Но като имаш дворче ще можеш да си отглеждаш зеленчуци и животинки, така ще живееш по-еко, ще ядеш свястна храна без отровни подобрители и по този начин ще повишиш качеството на живота си.
Наистина не разбирам каква е разликата да се мизерства в София или на село? И защо всеки иска да мизерства именно в София? В крайна сметка минусите са все за София...
цитирай
2. анонимен - разрешение
02.05.2012 10:10
Позволявате ли да популялизирам постинга ви чрез Facebook, например?
цитирай
3. becksss - 1. анонимен
02.05.2012 10:13
Само в София ли има панелки бе?
Както и да е. Не разбирам тезата на автора на тази статия. Обикновено мрънкане ли е или необикновено мрънкане? На мен ми прилича повече на първото - т.е. обичайното мрънкане на българина. След като си си купил сам панелката, ще си я поддържаш в прилично състояние, а това включва и санирането. Ако предположим, че България има население 7 500 000 души, от които 2 500 000 живеят в панелки, какво са им виновни останалите 5 000 000, че нямат пари за саниране. Откъде ще дойдат тези пари. Отговорът е - отникъде. Само чрез банково финансиране. Другият вариант е, както казва анонимният над мен - продаваш и заминаваш на село.
А що се отнася до "великата магистрализация", това вече си е типична българска тъпота и нихилизъм, съчетани с типигьозлък и простотия. Не стига, че най-сетне започнаха да ви правят магистрали, от които имаше крещяща нужда, ами и недоволни на всичкото отгоре.
Въпросът кога ще се оправи България, при това положение има само един отговор - никога.
цитирай
4. анонимен - Айде стига глупости!
02.05.2012 10:50
Който не иска да санира, има избор да напусне жилището и да отиде другаде. Ако остане, после да не мрънка, като го изгонят насилствено, щото блока ще се срути. Да не говорим, че на всички трябва да им стане ясно, че жилищата трябва да се поддържат, а не само да се живее в тях!
цитирай
5. анонимен - Много актуална тема.
02.05.2012 11:08
Приветствам Ви за статията. Големият бум в строителството секна. От друга страна, това, че българите живеят в собствено жилище, е трън в очите и на управляващите, и на ЕС. Санирането наистина е прекрасния начин част от народа да загуби жилищата си, да понапълни изпусталялата хазна и позамрелите банки.
А на по-горните коментатори мога само да кажа - "Пази, Боже!"
Загубих и съпруг, и син в младостта си поради заболяване рак след 5 операции за двамата. Останах сама с една пенсия... Мога да продам панелката, но с мижавата сума от продажбата не бих могла да купя гарсониера /боксониера/. Дори да бъде възможно, не бих имала пари за ремонт, защото знаем в какво състояние са вече употребяваните жилища. Не бих могла да купя къща на село, защото е опасно там да живее самотна пенсионерка. Нямам пари и за саниране...
Който разполага с добри доходи, да се устройва по начин, по който му харесва, но да не дава съвети и да не се подиграва с тези, спрямо които съдбата не е била благосклонна.
цитирай
6. анонимен - anonimen
02.05.2012 11:38
tipichno po balgarski-parvo nazad i posle napred no s kamshik.chetete istoriya.razvitieto na edna darjava zapochva s patishtata i komunikaciite.taka e okakto svyat svetuva.proslede rimskata imperiya i darjavite predi neya,srednovekovna evropa i v po-novo vreme statite.kakavto si napravim jivota taka i ste jiveem.
цитирай
7. kass - пак световна конспирация значи :)))...
02.05.2012 11:44
Само за справка ще посоча един 5 етажен панелен блок в Пловдив, саниран наскоро, струваше 6 000 лв целия. Сумата която обитателите му платиха се падаше по 1100 лева на апартамент. В резултат на което сметките им за ток през зимата паднаха почти на половина...
Поздрави!
цитирай
8. анонимен - ЯЗИ СЪМ БАЙ САНДО ЗИДАРО-МАЗАЧА
02.05.2012 12:46
Вероятно тук има доста платени драскачи,за което им е платено да рекламират санирането!Кои хора обикновено живеят в панелки?Почти 100% са хора ,който дълги години са събирали левчета за да имат след време покрив над главата си.И поне 75% от собствениците живеещи в панелки са пенсионери с доходи между 200 и 300лв.Исега какво,да спрат да си купуват киселото мляко и хляба и да заживеят на фотосинтеза за да могат банките и акулите да си пълнят гушите!Щяло да се пести от отоплителната енергия.И КОЛКО ВРЕМЕ ЩЕ ЖИВЕЯТ ПЕНСИОНЕРИТЕ ЗА ДА МОЖЕ ОТ ИКОНОМИИТЕ НА ЕНЕРГИЯ ДА ПОЛУЧАТ ВЪЗВРАЩАЕМОСТ НА РАЗХОДИТЕ ЗА САНИРАНЕ! И колко още живот ИМАТ 40-50ГОДИШНИТЕ ПАНЕЛКИ?
цитирай
9. kass - 8. анонимен
02.05.2012 12:53
не става въпрос за агитация, а за неточности в поста. А иначе си прав, на никой не му е работа да дава мнение лесно или трудно се отделят пари за саниране.
цитирай
10. анонимен - ЯЗИ СЪМ БАЙ САНДО ЗИДАРО-МАЗАЧА
02.05.2012 12:57
Кои хора живеят в панелки?Почти 100% са хора,които са събирали левчетата за да имат след време покрив над главите си!В момента поне 75% от тях са пенсионери с доходи между 220-300 лв.И сега ще спрат да си купуват киселото мляко и хляба и ще живеят на фотосинтеза за да пълня гушите на банкерите и другите акули!А КОЛКО ГОДИНИ ЩЕ ИМ ТРЯБВА НА ПЕНСИОНЕРИТЕ ЖИВОТ ЗА ДА ПОЛУЧАТ ВЪЗВРАЩАЕМОСТ НА РАЗХОДИТЕ ЗА САНИРАНЕ?А КОЛКО ЖИВОТ ЩЕ ИМАТ 40-50 ПАНЕЛКИ?
цитирай
11. becksss - Бай Сандо,
02.05.2012 13:11
не сме малоумни, за да си пускаш глупавия коментар два пъти. Разбрахме ти сиромахомилската теза. Платени драскачи тук няма - повечето са хора, които си изкарват парите чрез работа. Още веднъж ти казвам - живеем в пазарно общество, където всеки сам отговаря за парите, за колите и за имотите си. Не съм длъжен на никого да му оправям аз панелката. Ти, като си много отворен, защо не помагаш на бедните пенсионери в блоковете? Помагай бе - кой ти пречи!? А това, че повечето панелки са безкрайно грозни и придават на градовете изключително неугледен вид - явно за теб не е важно. Да не говорим за енергийната им неефективност. Аман от бай сандовци!
цитирай
12. анонимен - becksss
02.05.2012 13:34
Защо не му духнеш на бай ти Сандьо?Представяш ли си ,че и язи съм от това поколение наречено пенсионери!А ПОНЕЖЕ ТИ ЗАЩИТАВАШ ТЕЗАТА ЗА САНИРАНЕ,ВМЕСТО ДА МИ ДАВАШ АКЪЛ ДА ПОДПОМАГАМ ВЪЗРАСТНИТЕ ПЪРВО НЯМАМ ДОСТАТЪЧНО РЕСУРС,А ТИ КАТО АКЪЛИЯ И ПАРАЛИЯ ГО НАПРАВИ ВМЕСТО МЕН!
цитирай
13. анонимен - до анонимен 4 -
02.05.2012 13:41
да не би санирането да включва подсилване на основите на панелните блокове или на металните връзки на панелите!!!???
Нееее, тогава би излязло златно!
Ефектът от санирането е топлоизолация, нова дограма и естетически външен вид, може евентуално да включва подмяна на вътрешни ел. инсталация или водопроводна и канализационна мрежа. Първо се прави оглед за необходимостта от видовете ремонтни дейности, съответстващ проект, ценообразуване и т. н. Колкото по-всеобхватен ремонт е необходимо да се направи, толкова по-скъпо ще бъде санирането.
цитирай
14. анонимен - Всъщност проблема е, че целта на ...
02.05.2012 15:30
Всъщност проблема е, че целта на занятието е едни наши фирми да вземат едни евро пари па и малко отгоре.
Като цяло отпуснатата субсидия по евролиния не само заминава, но и не стига за проектиране, технически паспорт, енергийна ефективност, оценка на енергийна ефективност, заснемане на конструкция, оценка на проект от независим строителен надзор, независим строителен надзор по време на строителство, подготовка на актове за СМР, акт 15, акт 16, разрешение за въвеждане в експлоатация (зави ли ви се свят) и 100% съм пропуснал нещо. Извън всичко това - ще трябва да се регистрирате като юридическо лице носейки солидарно задълженията на мърлявият съсед вечно нямащ 3.50 лв на месец за ток и асансьор (познайте кой ще му плати 5000 лева парно след това). Като капак всяка зима ще плащате глоби за непочистен сняг около блока и непочистен боклук през лятото (нищо че вятъра граници не признава). Дори няма да коментирам изискването за освобождаване на жилищата за 3 месеца докато трае санирането.
Дъмпинговите цени на самото саниране стартиращи от 55 лв/м2 без ДДС при нормални 28-35 лв/м2 с ДДС също оставям без коментар.
Цената се формира на възможно най скъпите материали, а се влагат възможно най евтините...
И още... и още... край няма.

Та кой идиот ще си санира жилището с "помощта" на държавата? След като самостоятелно ми струва 32 лв/м2?
цитирай
15. анонимен - До 15. Запретвай ръкави след 1-2 месеца.
02.05.2012 15:36
Аз мисля сам да си санирам полека жилището. Aries70
цитирай
16. анонимен - Христо Стоянов
02.05.2012 16:13
ГЕРБ са яко закъсали с фиска щом са се решили на такова гнусно изнудване на най-бедните българи. Не забравяйте че много млади семейства с мъка изплащат ипотечни кредити за панелен апартамент и един допълнителен заем би бил равен на катастрофа за семейния бюджет! Мисля че оставката на Бойко Борисов е повече от желателна.
цитирай
17. анонимен - 123
02.05.2012 16:14
С поставяне на външен облицовачен панел и нова дограма силно се съмнявам да се удължи живота на панелката ми. Част от съседите вече направиха тези подобрения и няма сила, която да ги накара отново да повторят вече съвместно с другите съкооператори. Това, че сметките за топло намалявали следствие поставяне на изолационните панели не го приемам за истина, защото всички съседи твърдят, че след топлоизолацията и дограмата плащат повече.
цитирай
18. tihatavoda - nozharov-" Както вече показа практиката, мафията започна с по 3 хил. лв. на апартамент, които постепенно набъбнаха до 8 хил., сега вече говорят за 9-10 хил
02.05.2012 16:25
Това би било безпогрешен метод , за незрящ човек да усети , че чврвените бастуни отново са дошли на власт .
цитирай
19. анонимен - ясно кои е поръчителя на тая статия - ...
02.05.2012 16:30
ясно кои е поръчителя на тая статия - http://www.novazora.eu/

но пък ми е интересно експертите против санирането да предложат, кво да правим старите 30 годишни панелки които почват да се рошат? предполагам че ще чакаме да паднат да затрупат семейство и след това да се чудим къде е бил бате ти бойко да ти санира жилището...
цитирай
20. анонимен - До ан.20
02.05.2012 16:41
Панелките не са с коса за да са РОШАВИ,а са стари и се рУшат!
цитирай
21. анонимен - До г-жа kass!!!
02.05.2012 17:01
Уважаема г-жо,може ли да питам,как сте санирали 5 етажен блок за 6 000 лв и се е паднало по 1 100 лв. на апартамент????Значи на етаж е имало по 1 цяло и нещо апартамент.Да речем,че тази глупост дето сте я написали ще отдадем на аритметична грешка или на обилните клюки..."една жена каза в магазина...".Ма драга госпожо,дали с уважаемия си женски експертен акъл си представяте що е то саниране? Това не е само да ти налепят мангали стиропор по панелката.Това са няколко слоя изолация,мрежи,мазилки,смяна на дограми,ремонт и смяна на покриви ибая други дейности!Пишете по-малко глупости!!!
цитирай
22. kostadin - Не се заблужшдавайте Панелите са ...
02.05.2012 17:55
Не се заблужшдавайте Панелите са правени да изкарат без проблеми 25 години .Тош6о увеличи чрез комунистическа магия живота им на 50 години Просто искат да ви вземат парите преди да се сринат Тези бетонни панели се крепят само на заварките си Колко могат да изкарат .При това собствениците на панелите не са собственици на земята под тях .като паднат и до 5 години не възстановите сградата земята се връща в държавата .По добре бягайте към селата Колкото по кален и лош е пътя до село толкова по късно ще стигнат до вас и наследниците ви.
Саниране без реконструкция на крепежните елементи си е преливане от пусто в празно.
цитирай
23. анонимен - Haide na pazara na imotite
02.05.2012 20:19
Kupuvash malko parche zemja i si stroish neshto leko i na razumna zena.A panelnite jilishta
da si gi sanirat ...
цитирай
24. анонимен - Фактите са
02.05.2012 22:10
През 1993год. санирах в ГФР и около 2000год. съм писал да се санират поне училища,детски градини и т.н. държ.сгради и преди 1год. пак писах защото ''На 31.12.2011 г изтича срока за обследване на сгради държавна и общинска собственост – общо 6450 на брой.'' http://pozicii.net/2011/01/kuhata-energiyna-efektivnost/ т.е. нека първо да санират 6450 държ.сгради и тогава да ми говорят за частни и отделно БАН продава диодни лампи, икономисващи 800MW http://www.greentech.bg/?p=19091 т.е. първо държ.сгради с диоди и уличното осветление.Топлоизолацията спестява 2000MW енергия т.е. 30% намалява разходите за отопление и охлаждане на жилището.
Според начина на живот има и вътрешно саниране и т.н. т.е. санирането е добро но не по този начин чрез банки с 10% лихва.

Значи с държ.инвестиционна банка до 1% лихва може да се санира и другото е ограбване.

И първо да санират 6450броя държ.сгради и да са с диодни лампи, и на уличното осветление и тогава да казват за частните имоти.

цитирай
25. анонимен - Нещата са много по-страшни
02.05.2012 22:14
Преди повече от 1год. съм писал и имам входящ номер за това че идва депресия и то световна ,и тази от 1929год. е ''детска играчка'' ,и нещата започват когато Бил Клинтън отмени закона за контрол на банките и от тогава се почна едно печатане и в Англия са засечени 15трлн.$ http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=5045 и още 20трлн.$ 2008год. и тук http://zahariada.blog.bg/novini/2012/03/15/selente-koshmarna-shema-za-prikrivane-kolapsa-na-amerika.920984 и това http://zahariada.blog.bg/politika/2012/04/19/sasht-tlaska-sveta-kym-bezzakonie.942409 и картинката е ясна затова просто пиша как да се излезе от световната депресия в блога на http://monica.blog.bg/novini/2012/04/22/celta-na-elita-iadrena-voina.944272 в коментар 38 иначе следват страшни неща и няма да ни се размине както някой си мислят че ще се размине просто така!?
Mързи ме да пиша всичко което знам и ще ви кажа къде да ги намерите ако желаете разбира се - тук http://estirbg.blog.bg/novini/2012/04/01/sasht-obiaviavat-hristiianstvoto-izvyn-zakona.932022 в коментарите 75,76,77,81-2-3-4-5-6,88,89,93,95-6-7-8 това е просто информация и знание с години събирано и който иска да чете и гледа и има още дребни детайли.

Нещата са по-страшни и ген.секретар на ООН каза че имаме 10год. да се спасим от еко-катастрофа и основното е http://www.ifrvarna.com/?p=1368 фитопланктона даващ 80% от кислорода на Земята и гледах снимки на НАСА че изчезва планктона поради киселинноста на океаните и повечето политиците са некомпитентни за екологията и откъде да се почне и как http://www.dw.de/dw/article/0,,4736438,00.html
Нещата са по-сложни и тук http://darikfinance.bg/novini/74253#comments съм обяснявал и сега 50-учени го потвърждават http://zahariada.blog.bg/novini/2012/04/13/50-vodeshti-astronavti-ucheni-i-injeneri-podpisaha-pismo-v-k.939477
''Априлското въстание'' в 21-век е петиции,референдуми и т.н. конституционни права но трябва и да сме добре информирани и образовани защото може да се прецакаме сами
цитирай
26. анонимен - Лудостта на един народ. Панелките ...
03.05.2012 01:26
Лудостта на един народ.
Панелките вече са с изтекъл срок на годност,трябва да се
съборят, а не да се санират.
Събаряне и изграждане на човешки жилища, а не гета, развъдници на болести
и зарази.
Санирането е запечатване на всичката мръсотия, хлебарки и мишки и други
гадинки, които години са се развъждали в панелите.
Все едно да залепиш нови тапети върху мръсните стени.
цитирай
27. анонимен - Динков
03.05.2012 03:41
Да се санират блоковите означава да им се удължи живота. Няма нищо лошо. Точно обратното, но за хора живели в "соца", това е трудна история. Това са възрастни, които като ги попиташ какво значи държава, ще ти отговорят някоя глупост. Няма как да им обясниш, че през 1990 г. България фалира за първи път, а през 1997 г. за втори. Те не знаят какво е това пенсия дори. Казват само "държавата трябва да ми даде". Те просто друго не са научили в живота(навярно много хора ще се обидят, но това е истината), а най-жалкото е, че когато държавата наистина ще даде едни пари(макар и от Европата), те не знаят как да си ги вземат, защото трябва да дадат и те. Пенсиите им малки. Да така е. Но няма как да са по-големи, когато тяхната държава (разбира се била е и моя), на два пъти е фалирала. Ами да си искат по-големи пенсии от БКП-БСП - то, които фалираха държавата, а самите им ръководители са мултимилионери. А за санирането с тези хора, няма как да се разбереш. Трудна, много трудна история. Аз искам да си санираме панелката, но кой от пенсионерите гледа по-далече от корема си(пак много ще се обидят, истината някой път е много обидна) ? - Абе, нашенска си, българска работа...
цитирай
28. alexdb - 28
03.05.2012 15:43
Ей, голем умник нема що :))). Само да те поправя през 90 г. БГ беше фалирана за Н-ти път от едни управляващи, дет семките им управляват в момента. За фалитите няма да ти обяснявам, нали си от научените, ще се разровиш из нета и ще разбереш. А ти кат си толкова прогресивен и толкова умен и богат кой те е карал аланколу да си купуваш панелка бре? Ми купи си тухла. Бегай у банката и тегли един кредит шитни си панелката и се оправяй. Кво има да наливаш акъл на балъците дет са толкова тъпи, че не могат да си платят за санирането.
цитирай
29. becksss - Бай Сандо,
03.05.2012 18:42
анонимен написа:
Защо не му духнеш на бай ти Сандьо?Представяш ли си ,че и язи съм от това поколение наречено пенсионери!А ПОНЕЖЕ ТИ ЗАЩИТАВАШ ТЕЗАТА ЗА САНИРАНЕ,ВМЕСТО ДА МИ ДАВАШ АКЪЛ ДА ПОДПОМАГАМ ВЪЗРАСТНИТЕ ПЪРВО НЯМАМ ДОСТАТЪЧНО РЕСУРС,А ТИ КАТО АКЪЛИЯ И ПАРАЛИЯ ГО НАПРАВИ ВМЕСТО МЕН!


Айде, по-кротко го раздавай, мой човек, че току виж си се гътнал от вълнение.
цитирай
30. balkanec - Трудно ще наложат това за задължително
03.05.2012 22:28
Понеже ако ни вземат жилищата друго не ни остава освен да отмъщаваме и то лично и поименно на боклуците. А те имат, семейства... Да види кой ще пази тях и близките им денонощно.
цитирай
31. анонимен - Динков
04.05.2012 00:23
Към alexdb - Не съм много умен,но се опитвам да разсъждавам с главата си,а не с емоции или злоба.През 1990 г. моята Родина обяви "мораториум на плащанията на външния си дълг",затова употребявам термина"фалит".Ако едно предприятие(фирма),спре да си плаща задълженията си,то се обявява в "несъстоятелност"-с други думи фалира.Има дял в Търговския закон наречен "несъстоятелност" между другото рецепиран от Германския,затова е що годе читав.Казва се и "предпазен конкурад" и най-напред се прави опит да се преодолее несъстоятелността, а след това се пристъпва към разпродажба и удовлетворяване на кредиторите.Нямам намерение да изнасям лекции, а обяснявам защо съм употребил думата фалит.Със стопанската история на царство България,и на Народна република България съм сравнително добре запознат.Едно е трудности, а друго е фалит."Мораториума" е вид фалит.
1997 г. имаше хиперинфлация и тогава моята Родина също фалира.Нещо от което, аз също нося последици както и всички ние.Опитвам се по най-елементарен начин да обясня защо са ниски пенсиите,плюс всичко останало-корупция, кражба,съсипване на лошо работеща икономика,но все пак работеща, криминално разграбване от същите управляващи и техните семки както се изразяваш (напълно съм съгласен) на огромната държавна собственост и преминаването и в ръцете на горната шайка.Аз им казвам разбойници.Но за санирането не си прав.Има много икономическа логика в него.Най-елементарно. Даваш пари(около 5 000 лв.), Европата и тя дава около 5 000 лв.,но твоите пари ти ще го възвърнеш с по-малки сметки и данъци за около 5-7 години. Това е добър срок за възвръщане на вложената сума,удължаваш живота на панелката с минимум 30 години и увеличаваш продажната цена на панелката си около 20 000 лв. А 20 000 е повече от 5 000.Елементарна икономика.Но хора от"соца"
и цял живот били"аргати"на номенклатурата, а и нямащи възможност да бъдат други,не могат да си направят тази сметка.Те знаят"дай".Много грубо се изразявам,лошото е че е точно и вярно за съжаление...
цитирай
32. becksss - Балканец,
04.05.2012 11:33
аз на теб казвал ли съм ти, че си голям глупак? М?
цитирай
33. анонимен - Динков
04.05.2012 23:17
към becksss - Ами и да кажеш няма как да ме засегнеш. Написах моето мнение, никой не е длъжен да се съобразява с него, всеки си има глава на раменете, а пък на някой ако знаеш как хубаво им стоят шапки на главите...
цитирай
34. alexdb - до Диков
09.05.2012 21:00
Не ми се говорят глупости. Първо фалит на държава не е фалит на фирма. Второ държавата е фалирала, както се изразяваш и на няколко пъти през комуниЗъма. Трето в санирането може и да ти се струва, че има икономическа логика, но ако навлезеш повече в детайлите ще видиш, че не е баш така. Като например, че като ги нямаш тия 5 000 лв. (или по-точно 10) ти трябва да ходиш да теглиш едно кредитче, което не е без пари. При пенсийка от 300 лв. тоя кредит от 10 бона ако изобщо ти го дадат (нали си запознат с икономиката и правото та ще се сетиш защо) ще трябва да го връщаш поне 10 г., а това ще направи тия 10 бона на, айде смятай ....., че сложни лихви не ми се изчисляват но грубо казано около 25 бона. Плюс дребните български хитринки с лицензираните фирмици, яко надутите цени, прехвърлянето на теб на риска от лошо изпълнение, както и от евентуално спиране на евросубсидиите и още куп неща не прави тази инвестицийка никак икономически обоснована. Междо другото това е и тезата на автора, за което в голяма степен съм склонен да се съглася.
А на тема право моля те не се захващай :). Това, че си попрочел нещичко не те прави експерт. Първо Търговския закон не е преписан, а е копиран и побългарен от немския и австрийския. А главата Несъстоятелност си е живо бугарско творение. Ако не вярваш фърли едно очо на немската практика и ми посочи дори един единствен случай дет този процес може да трае с десетилетия и разните синдици и т.н. да декапитализарат (източват) дружествата, че да прецакат кредиторите.
И още една бележка - конкордат се пише с О :)
цитирай
35. kass - анонимен - До г-жа kass!!!
12.05.2012 17:59
анонимен написа:
Уважаема г-жо,може ли да питам,как сте санирали 5 етажен блок за 6 000 лв и се е паднало по 1 100 лв. на апартамент????Значи на етаж е имало по 1 цяло и нещо апартамент.Да речем,че тази глупост дето сте я написали ще отдадем на аритметична грешка или на обилните клюки..."една жена каза в магазина...".Ма драга госпожо,дали с уважаемия си женски експертен акъл си представяте що е то саниране? Това не е само да ти налепят мангали стиропор по панелката.Това са няколко слоя изолация,мрежи,мазилки,смяна на дограми,ремонт и смяна на покриви ибая други дейности!Пишете по-малко глупости!!!


Не са глупости бе човек, просто не съм написала коментара си ясно. Сумата от 6 000 лв. се пада на апартаментите един над друг от първия до петия етаж, или 1/3 от входа тъй като действително апартаментите са по 3 на етаж. Така или иначе цената от хиляда лева на апартамент е твърде далече от порядъка на 10 000 на апартамент, за 20 000 да не говорим...
Поздрави!
цитирай
36. kass - 22. анонимен - До г-жа kass!!!
12.05.2012 18:23
П.С. За да добиеш още по-добра представа, че не си говоря на вятъра можеш да видиш нагледно какво съм искала да кажа. ;)
http://img.zamunda.net/bitbucket/56456465465465498489465468468465498.JPG
цитирай
37. анонимен - Динков - до alexdb
13.05.2012 02:34
Много добре знам какво значи несъстоятелност. Търговският закон са ме карали да го уча наизуст през 1990 г., въпреки, че бе в сурово състояние и не бе приет от Великото народно събрание.Между другото тогава нямаше глава "Несъстоятелност" и "Сделки", а че НРБ е фалирала образно казано през 1960 и 1977 г. също съм запознат. Виж тези тъпи полемики, да си меря пишката кой повече знае отдавна съм ги израснал. Казах си мнението и ако на някой му е от полза, за да се ориентира, аз лично ще се радвам, много хора наистина имат нужда от повече мнения. На дървените философи им пожелавам живот и здраве.
А, че банките ще спечелят. Това не виждам смисъл да се коментира. Само някой глупак мисли, че пари се раздават на калпак и няма да си ги търсят ( за някой може в миналото да е имало такива случаи, но за обикновени хора НЕ !). Когато си правя икономическа обосновка е правя за мен си, дали аз ще спечеля,(в този случай със санирането, ако си санираме входа панелкате ще спечелим всички, а съвсем без пари...сори, но за мен това е социалистическа простотийка) а не какво ще спечелят другите. Тази тъпа черта да се гледа колко, ще спечелят другите ми е противна. Айде кой какво разбрал, неразбрал ЧАО .
цитирай
38. анонимен - Пълна глупост е това със саниран...
04.06.2012 14:09
Пълна глупост е това със санирането, трябва всеки да може да решава да ли да го прави или не. Те после могат да решат всички дограми да са алуминиеви пак за енергийна ефективност, вратите да са железни за да има по-малко кражби. Ми то по същата логика, трябва да се забрани ходенето пеш, за да не става ПТП-та с пешеходци.
П.С. Те вероятно ще посочат и точно от коя банка да се теглят заемите за санирането, предполагам няма нужда да я посочвам :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nozharov
Категория: Политика
Прочетен: 853456
Постинги: 164
Коментари: 517
Гласове: 1137