Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2013 23:16 - Цената на човешкия живот за българите в България или борбата за превъзходство от „хората над полу-човеците“?
Автор: nozharov Категория: Политика   
Прочетен: 7339 Коментари: 15 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
Истината е винаги една – зависи от коя страна на масата си седнал! – тази максима има изключение, когато се олицетворява с въпроса за: Цената на човешкия живот за българите в България.

image

ОТ ЕДНА СТРАНА ще се съгласите, че за „олигарсите“ цената на нашия живот е равен на „О“.  Това доказва и целенасочената политика на геноцид, водена от imageвсички политици на Родината ни, през така нареченото „ново време„, след 89-та година насам. Установи се, че това е преход, който за някои беше ПРИХОД, само където преход не се сътоя. Нещо повече, в последна статистика от ЦРУ (тук)., България се нарежда на 8-то място сред 223 държави от Света по смъртност! Пред нас са 5 африкански държави, Украйна и Афганистан. Те ни водят в класацията защото населението им е преживяло геноцид, апартейд, граждански войни и военни конфликти, спин, малария, както и авария в атомна централа. Всичко това не ние е сполетяло в България, но въпреки това имаме ниско качество на живот, висока смърност, отсъствие на спокойствие и сигурност за нас и нашите деца. Изпреварили сме даже и Сомалия!!!

Политици, олигарси и всички останали по-скрити кукловоди, брутално се подиграват с нашата националност, с нашата нация. Важно е сутрин да се събудят и за добро утро с едно кликане на бутон да видят приходите от последните 24часа…В този цикъл забравят нещо много важно: ЗА ДА ИМА ВЪЛНА , ТРЯБВА ДА ИМА И ОВЦЕ. А те отдавна са се самозабравили! Овцете не само се разбягват, те изчезчват! Казват, че България е там, където има българи…, но

imageОТ ДРУГА СТРАНА ние самите не знаем „цената на човешкия живот„, което напълно оправдава и разбирам изродите, които злоупотребяват спрямо нас. Обществото ни, хората трудно осъзнават и асимилират какво ни се случва. Отсъстват познания, липсват интереси, информацията се манипулира и отдавна е забравен дългът на журналиста – да представя истината и само истината, без да я променя или видоизменя, защото това я прави НЕистина, която обслужва всички други интереси, но не и тези на обществото! Неприятното е, че всички ние човеците в обществото, трудно умеем и можем да защитим нашите лични интереси, а какво остава за националните? Основния договор между държавата и поданиците е Конституцията, а тази на Републиката България е отдавна не само морално остаряла, но и неадекватна към динамичните времена в които се намираме.  Разбира се, трябва да се знае, че това не е оставено случайно! Всъщност нищо не се случва на случаен принцип. Всичко е контролирано и добре калкулирано в сметката. Сметка, която плащате вие, плащам и аз, ще плащат и децата ни. Тук „кръчмаря“ в ролята на държавата има основно изисквания и претенции към нас. Народа се задължава, но няма право! Или простете моля за подвеждането, имаме свободата да плащаме определените такси, осигуровки, задължения и какво ли още не, за да пълним една държавна хазна, докато сме трудоспобни и здрави. А когато пенсионната възраст стане факт или болестите ни сполетят, „конституционната монета“ т.е. договора между гражданите и държавата придобива двоен стандарт, защото вместо да сме защитени и подкрепени от Родината ние на гърба си с болка, тежест и горчиви сълзи осъзнаваме как „конституционно сме били отиграни“ и зачеркнати! Даже някои политици открито казват за пенсионерите, че не са стока! Така, че какво остава за по-младите българи, след като нямат представа за какво плащат днес и какво ще получават утре, и дали ще има въобще „ресто„? image

imageВсички животни са равни, а някои са по-равни от другите! По друг начин описано – превъзходството на хората над полу-човеците. Човеци без емоции, без лица, без надежда… това ли сме наистина ние? Българите в България?! Същества активизиращи се на първосигнална система? Искащи промяна за едно по-добро бъдеще за нас и децата ни, без да знаем как да се постигне? Или по-важното е да го постигаме когато се делим на „кой не скача е червен“, „извини се“, „националисти“, „патриоти“, „етноси“, „левскари и цска-ри“ и прочие… Всичко това е следствие от великолепното наследство на комунизма с колективната безотговорност. А за промяна е нужно не само знание и умение, не само желание и воля, нужна е съпричастността на целия български народ, на всички българи по света и у нас!

Както се казва една птичка пролет не прави! Трябва заедно да се борим за живота си! Да знаем каква е цената на човешкия живот!

imageИ междувременно докато времето минава и на никого от нас не прощава, продължават чудовищните злоупотреби. Ден след ден, ставаме още по-слаби и обезкървени. Според някои благотворителност нямало в Бъгария. Според мен, ние българите сме едни от най-хуманно устроени и същевременно изродени създания. Защото чрез злоупотребите – организирани от кукловоди, даряваме всичко създадено с ръцете ни, ако щете и от средствата на личните си финанси, за нуждите на „главнокомандващите„. Обаче освен че работим в полза на КАУЗАТА им, също мазохистично се отнасяме към себе си – лишавайки се от възможност за свобода, семейство, сигурност, спокойствие,самостоятелност, справедливост – вероятно води до съвършен свят? Но със сигурност е утопия за българите!!!

Къде е границата на търпимост?

В тази борба за надмощие на хората над полу-човеците, се установи че цената на човешкия живот е значително занижена и за двете страни. Отдавна няма нормално общуване между различни „категории“ граждани, но освен това няма уважение, няма разбиране, няма желание да се виждат реални съществуващи проблеми и разрешаването им! Когато има решение, то е или на парче или просто да се хвърли прах в очите на обществото, с единствената цел да се отпуши напрежението. Няма дългосрочен план за бъдещето на българите, на България!

imageПо-неприятното е, че все още страната ни не е достигнала дъното. До тогава ще се сблъскваме с още сурови изненади и зверства към нас. А когато „СИСТЕМАТА“ достигне точката на пречупване и дойде така „желания рестарт“ – военното разрешение на конфликта ще е неизбежен.
Надеждата подсказва, че това ще е спасението ни, но реализма говори, че този акт на геноцид спрямо България, ще е продиктуван от единствената възможност „за замазване на следи“ и „НЕ търсене на отгворност“ за диктувания начин на живот през тези две – три десетилетия!

Резултатите от всичко това, чии интерес обслужват обаче? И защо плащаме всички ние тази висока цена? Причината е гео разположението на България или полезните изкопаеми, в това число и чистата питейна вода?

Завършвам с думите: Българите трябва да знаят, че не са сами – единственото нещо, което пречи да постигнем всичко желано, сме самите ние! Съдбата е в ръцете ни! Не да се сърдим или зависим – нито от мама и тати, нито от чудодейните и добре познати спасители на България! – Струва ли си да сме съпричастни за тази кампания и готови ли сме да платим цената на живота, за едно по-добро бъдеще за нас и децата ни?! Да се изправим срещу система генерираща милярди всяка година от джобовете ни и потъващи не в ползу роду?


 

ВЛАДИСЛАВ НОЖАРОВimage

София / 16.06.2013г

Свързани теми:




Гласувай:
9
1



1. cicero7 - Информацията се манипулира - да ...
17.06.2013 12:42
Информацията се манипулира - да напълно съм съгласен тук, това заключение напълно важи и за това което сте написали. Може ли за момент да помислим, да не повтаряме като папагали едни и същи махленски лозунги, може ли разума да надделее в един макар и кратък момент? Защо в България смъртността е висока според ЦРУ? Отговора е елементарен, но върху него трябва да се помисли за момент, а не да се правят механични заключения - класацията е на база брой починали на 1000 души от населението на страната! В България има 2.5 млн. пенсионери, тоест българското населиние е много застаряло и е напълно логично на 1000 души от населението да има повече починали. Следователно тук няма никаква конспирация, а просто естествен биологичен процес. Ако в България раждаемостта беше на нивото на тази в Афганистан например, ние щяхме да сме една от страните с най-ниска смъртност според тази класация на ЦРУ. Не искам да коментирам и останалите ти умозаключения, защото мойте уважения, но те са твърде повърхностни и на моменти дори противоречащи си, за да послужат дори за основа за някакъв бъдещ план за развитие на България да речем. Да съгласен съм, че олигархията е проблем, но реално тя съществува в цял свят, тоест не тя е основния проблем на България - по-скоро трябва да се намали нейното влияние, което се случва съдейки най-малкото от последните събития. Основното обаче е, че не може да се гради нищо върху неразумни, необмислени и повърхностни идеи - пресния пример е от един режим сгромолясал се преди около 23 години.
цитирай
2. viktoriaesv - времето не прощава,наистина,
17.06.2013 12:50
всичко,което е трябвало да бъде направено,и не е направено,за да
се стигне до тук е съда на следващите.
А за статистиката на ЦРУ и смъртността в Бг,има и друга
още по-ужасна-3 то м. в Европа по смъртност на новородени,Румъния и
Латвия са преди Бг.
Абе ние си пишем,а убийците от горе се хилят и си пият мартинито на яхтата
или до басейна,нали?....
цитирай
3. nozharov - Отговор до cicero7:
17.06.2013 13:08
cicero7 написа:
Информацията се манипулира - да напълно съм съгласен тук, това заключение напълно важи и за това което сте написали. Може ли за момент да помислим, да не повтаряме като папагали едни и същи махленски лозунги, може ли разума да надделее в един макар и кратък момент? Защо в България смъртността е висока според ЦРУ? Отговора е елементарен, но върху него трябва да се помисли за момент, а не да се правят механични заключения - класацията е на база брой починали на 1000 души от населението на страната!


Благодаря за включването и оценявам интереса към "творчеството".

Спокойно, други също четат на английски на каква база се прави изследването.
В тази връзка много точно сте се включил!
Като продължение ще допълня за 2012г., където номер 9 е България. Номер 8 - Сомалия. Сега се е получила изненада за 2013г.
И много малката разлика с 4-ри държави:
6. Central African Republic - 14.42 / 2013 est.
7. Afghanistan - 14.35 / 2013 est.
8. Bulgaria - 14.31 / 2013 est.
9. Somalia - 14.22 / 2013 est.
. . .
това е във връзка с пояснението на страницата на англ. език. По тези параметри, не е невъзможно да станем и номер 5, а защо не и номер 1 в не така далечно бъдеще. Доказано е, че имаме умение и вдъхновения, особенно за класации отразяващи отрицателни данни.
Навярно сте защитник и на тезата, че България не е дала достатъчно жертви през 2-рата световна война и за това сега има толкова стари хора - както се изразихте естествен биологичен процес? :)
Интересни са и биоглогичните процеси на други европейски държави, като Франция, където средната продължителност на живот е между 10 и 13 години по-дълъг в сравнение с българските мъже и жени. Нищо, че нацистите "по-качествено" са се отнасяли към тях през 40-те на миналия век.

Така, че уважаеми cicero7 желая жизнения цикъл и биологичен процес за теб и твоето семейство да бъде на ниво държавни глави! Бъди здрав и хубав ден. :)
цитирай
4. nozharov - Отговор до viktoriaesv:
17.06.2013 13:45
viktoriaesv написа:
всичко,което е трябвало да бъде направено,и не е направено,за да
се стигне до тук е съда на следващите.
А за статистиката на ЦРУ и смъртността в Бг,има и друга
още по-ужасна-3 то м. в Европа по смъртност на новородени,Румъния и
Латвия са преди Бг.
Абе ние си пишем,а убийците от горе се хилят и си пият мартинито на яхтата
или до басейна,нали?....


Всъщност, отново според статистиката от 2013 на ЦРУ смъртността при деца до една година е още по-ужасяваща за България, която е на първо място не само в ЕС, но и Европа. Нещо повече, на 1000 човека при цитираните от Вас страни, както следва е:
позиция 105. Bulgaria - 15.60 / 2013 est.
позиция 142. Romania - 10.44 /2013 est.
позиция 157. Latvia - 8.08 / 2013 est.

Това са данни от 224 страни по света...пълната информация - ТУК:
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2091rank.html

В продължение по темата, в България най-много живородени деца има в Сливенския регион. А най-много сключени бракове в Кърджалийки регион (данни от НСИ към декември 2012г).
Тази информация дава насока, за това какво ни очаква в близко бъдеще.
цитирай
5. watchtowerman - Твърдението, че в България пенсионерите са 2,5 милиона е измама.
17.06.2013 14:33
Ако пенсионната възраст е 60г( от няколко години тя е и повече). Това означава, че във възрастта над 60г. хората са 2,5 млн. Когато са се раждали тези сегашни пенсионери, популацията е била около 100 000 на година. Което означава, че за да са в наличност тези 2,5 млн "пенсионери", то тяхната продължителност на живот трябва да е до 85 г., без някои да се е споминал по-рано. Официалната статистика твърди, че продължителността на живота у нас е 77г за жените и 69г за мъжете. Тези нови факти, за да се "вържат" към логиката на СЪЩЕСТВУВАЩИ 2,5 млн пенсионери, трябва да означават, че у нас мрат изключително хората в пред-пенсионните поколения, а тяхната популация е в постянна низходяща тенденция, която понастоящем е около 70 000 за година. При статистика, че годишно от 1000 човека 14 умират, и при друг официален факт, че населението у нас е 7,3 млн, това дава като изчисление, че годишно умират около 100 000. Което означава, че за да са в наличност 2,5 млн пенсионери, тези 100 000 споминали се трябва да са само от пред-пенсионите поколения. А тяхната годишна бройка като раждания е недостатъчна за да се стигне до цифрата от 100 000, т.е. няма как да не се вземе от квотата на пенсионерите, т.е. тези 2,5 млн "пенсионери" си е чиста измама на Властта. Всеки може да направи допълнителни изчисления на база продължителност на живот за да открие, че всъщност квотата на пенсионерите е надута с най-малко 1 милион. За Властта у нас това "надуване" носи следните облаги:
1. При избори тези 1 млн са НЕ-действителни, но се отчитат като гласували пенсионери, които гласове се преразпределят на взаимни договорки между партиите, въртящи(изреждащи) се във Властта.
2. На 1 млн Не-действителни пенсионери се калкулират пенсии, които се взимат от бюджета на държавата. Да допуснем, че 200 лв е пенсията им, то се пучава за година 2, 4 милиарда Къде отиват тия 2,4 милиарда на година пенсии за Не-съществуващи пенсионери го виждаме като резултат на Благополучието да се докопаш да си във Властта...
цитирай
6. cicero7 - @nozharov не разбрах какво пред...
17.06.2013 16:06
@nozharov не разбрах какво предлагаш ти реално? Какво ще направиш ти, ако имаше необходимата власт? Каква смяташ, че ще постигнеш като търсиш и публикуваш негативни за България класации? Смяташ ли, че чрез негативизъм се постига нещо? Богатите хора за теб престъпници ли са по дефиниция? Кои са дефектите на системата и какво означава „желания рестарт“?
цитирай
7. galin56 - Във България пенсионерите са 2,2 или 2,3 млн
17.06.2013 17:26
Толкова го пише на сайта на минестерството на финансите и НОИ. Но това не означава, че има 2,3 млн. души над 65г. Това са хората, които взимат пенсии , включително инвалидни пенсии. Значи това са всички инвалиди по рождение, от заболяване или трудова злопулука, като добавиш и към тях хора които се пенсионират по-рано - военни, пожарникари, полиция, миньори, АЕЦ-а и т.н. Има много които злоупотребяват и с ТЕЛК-а - тоест изкарват се болни, а те са здрави само за да взимат пенсии - това е проблем който го имаше и в доклада от ЕК. И като събереш бройката ще видиш че числото може и да е реално
цитирай
8. nozharov - Отговор до cicero7:
17.06.2013 18:01
cicero7 написа:
@nozharov не разбрах какво предлагаш ти реално? Какво ще направиш ти, ако имаше необходимата власт? Каква смяташ, че ще постигнеш като търсиш и публикуваш негативни за България класации? Смяташ ли, че чрез негативизъм се постига нещо? Богатите хора за теб престъпници ли са по дефиниция? Кои са дефектите на системата и какво означава „желания рестарт“?


:)

допадат ми провокациите Ви г-н Цицерон. Сега сме след новата ера - знаете.
Приемете, че информирам обществеността. За останалото се постарайте повечко. Включително и с кого общувате, и социалния му статус. Към същества без лица предложения отсъстват.
Много щастие за Вас и вашето семейство.
цитирай
9. nozharov - Отговор до watchtowerman:
17.06.2013 18:05
watchtowerman написа:
Ако пенсионната възраст е 60г( от няколко години тя е и повече). Това означава, че във възрастта над 60г. хората са 2,5 млн. Когато са се раждали тези сегашни пенсионери, популацията е била около 100 000 на година. Което означава, че за да са в наличност тези 2,5 млн "пенсионери", то тяхната продължителност на живот трябва да е до 85 г., без някои да се е споминал по-рано. Официалната статистика твърди, че продължителността на живота у нас е 77г за жените и 69г за мъжете. Тези нови факти, за да се "вържат" към логиката на СЪЩЕСТВУВАЩИ 2,5 млн пенсионери, трябва да означават, че у нас мрат изключително хората в пред-пенсионните поколения, а тяхната популация е в постянна низходяща тенденция, която понастоящем е около 70 000 за година....


Интересна гледна точка и твърдения. Не е тайна, че не съм икономист и ще ми отнеме време, за да вникна повече в това. Благодаря за насоката.
цитирай
10. nozharov - Отговор до galin56:
17.06.2013 18:23
galin56 написа:
Толкова го пише на сайта..


В случаят, разглеждам основната и най-важна графа – НАСЕЛЕНИЕ (тук - http://www.nsi.bg/otrasal.php?otr=19 )
По данни от предишното преброяване от 2001 г. населението на България е било 7 932 984, а в 1989 г. – 9 009 018 души. След последното преброяване към 31.12.2012г. броят на българите е 7 282 041 души. В това число влизат 989786 деца на възраст между (0-15г) / 1 352 857 (0-19г), както и 1 395 078 жители на възраст над 65г. от което се вижда, че продължава застаряването на нацията ни.
Населението в трудоспособна възраст към 31.12.2012г. е 4 503 000 души, или 61.8% от цялото население, като мъжете са 2 363 000, а жените 2 140 000. Въпреки увеличаващата се възрастова граница за пенсиониране, трудоспособното население е намаляло с близо 20 хил. души, или с 0.4% спрямо предходната година. Към края на 2012 г. в над трудоспособна възраст са 1 731 000 или 23.8%, а под трудоспособна възраст – 1 048 000 или 14.4% от населението на страната. От последните статистически данни се разбира:

* социалната политика се нуждае от мащабно стимулиране, което е невъзможно при наличния икономически срив в България;
* днешните пенсионери получават пенсия благодарение на тези 800хил. служители в държавният сектор и всяко едно тяхно съкращение би довело до колапс в пенсионната политика. Ето защо реформа е невъзможна и всяко от правителствата ни до сега го осъзнават;
* млади и трудоспособни хора плащат социални осигуровки без да имат представа и информация какво ще получават при настъпване на пенсионна възраст, като същата значително още повече ще скочи, когато дойде и нашето време за пенсиониране.

СРЕДНА ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА ПРЕДСТОЯЩИЯ ЖИВОТ НА НАСЕЛЕНИЕТО ПО ОБЛАСТИ И ПОЛ ПРЕЗ ПЕРИОДА 2010 - 2012 ГОДИНА - ТУК:
http://www.nsi.bg/otrasal.php?otr=19&a1=297&a2=2217#cont

Демографски процесе през 2012г - ТУК:
http://www.nsi.bg/EPDOCS/Population2012_IZXIDOM.pdf
цитирай
11. galin56 - @10. nozharov
17.06.2013 19:05
Съгласен съм с теб, но аз отговарях watchtowermen защо са 2,2-2,3 млн. пенсионерите. И казах сайта мин. на финансите или НОИ а не НСИ. Пенсионер и човек в нетрудоспособна възраст не е едно и също. Има хора които са в трудоспособна възраст но са пенсионери. Пенсионерите са повече защото пак казвам има инвалиди и хора които се пенсионират по рано. Иначе социалната политика според мен не се нуждае от никакво стимулиране поради простата причина че за социални помощи и пенсии отиват на година по 8 млрд. лв. а целия бюджет на държавата е 18 млрд лв. Накъде повече? Трябва да се вземат мерки за стимулиране на икономиката и тия 18 млрд. да станат 25 примерно и тогава средната пенсия може да стане от 300лв на 400-450 примерно, сега е невъзможно увеличение. А иначе това че младите плащат а не знаят колко ще взимат много ме узадачи защо те изненадва. Аз съм на 28г. Ще се пенсионирам след около 40г.(ако съм още жив разбира се - а дано!!!) Е кой може да ми каже какво ще е след 40г. и колко ще взимам. Дядо ми е започнал да работи края на 50-те години а се пенсионира около 2000г. Е да не мислиш че някой е знаел 1958г какви пенсии ще се взимат 2010г. примерно. Това е абсурд.
цитирай
12. watchtowerman - Колеги съблогери.
17.06.2013 21:53
Хващам се понякога на въдицата да коментирам официални нашенски данни, което си е преливане от пусто в празно. Приемам статистическите данни и за брой пенсионери - 2,2, в това число над 400 000 инвалидни, че подрастващите до 18 години (вкл) са над 1,3 млн, че населението ни е 7,3 млн, и т.н. Но ще трябва да приема и данните от изборния процес тази година, че с право на глас в България са 7 милиона. Сега се опитвам да разсъждавам в обратен ред на изложените официални факти. Бройката на гласоподавателите изключва подрастващите до 18г(вкл), а те са 1,3 млн. Сумата от двете групи - с право на гласуване и без право, би трябвало да ни даде бройката на населението в България - 8,3 милиона. Сега се питам на коя официална статистика да хвана вяра, пък отгоре на всичко и да я разсъждавам и да я коментирам: колко е населението в България: 8,3 млн - според ЦИК, 7,3 млн - според статистическия институт, 6,981,642 - според ЦРУ(https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/bu.html)? След като има такива фрапиращи разминавания на данните по отношение на числеността на населението, то какво да си мисля по отношение на други параметри на генофонда, а и не само там?
цитирай
13. galin56 - Сумата от двете групи - с право на ...
18.06.2013 09:49
watchtowerman написа:
Сумата от двете групи - с право на гласуване и без право, би трябвало да ни даде бройката на населението ВЪВ България - 8,3 милиона.

Пак ще се опитам да отговоря въпреки, че тоя път не съм го проверявал това, докато за пенсионерите и на мен ми беше странно и се рових неотдавна в сайтовете та научих защо са толкова много. Значи според мен грешката ти е : ВЪВ България. Значи това не е населението на България във България а броя на имащите право на глас български граждани. Във това число влизат и турците в Турция, които не са малко и емигрантите в чужбина. Е разбира се има и няколко хиляди т.н. мъртви души или баби и дядовци починали и няма кой да ги отпише от регистрите на ЦИК. Но това се дължи на високото ниво на нашето електронно правителство и администрация. И понеже още в България не сме открили общите сървъри и общата база данни за това разнасяме едно листче по 15 институции вместо да го внесем само в една и другите, които пряко ги интересува да си го "дръпнат" по електронен път.
цитирай
14. cicero7 - @nozharov не разбрах какво пред...
18.06.2013 12:10
nozharov написа:
cicero7 написа:
@nozharov не разбрах какво предлагаш ти реално? Какво ще направиш ти, ако имаше необходимата власт? Каква смяташ, че ще постигнеш като търсиш и публикуваш негативни за България класации? Смяташ ли, че чрез негативизъм се постига нещо? Богатите хора за теб престъпници ли са по дефиниция? Кои са дефектите на системата и какво означава „желания рестарт“?


:)

допадат ми провокациите Ви г-н Цицерон. Сега сме след новата ера - знаете.
Приемете, че информирам обществеността. За останалото се постарайте повечко. Включително и с кого общувате, и социалния му статус. Към същества без лица предложения отсъстват.
Много щастие за Вас и вашето семейство.
Защо смяташ, че това е провокация? Аз не търся нито провокация, нито конфронтация с теб, а ти зададох съмсем нормални въпроси на които ти очевадно не искаш и/или не можеш да ми отговориш. Да разбирам, че ти се смяташ за някакъв просветител на бг обществото? Добре това е чудесно и ти пожелавам успех, но за да има реален ефект от това което се опитваш да правиш не е лошо да вникваш в проблема, а не просто да го маркираш, както си напривил в този пост. Виждам че си привърженик на конспиративните теории, което още повечете те отдалечава от реалността и те превърща от обществен информатор в потенциален дезинформатор. И това за социалния статус не го разбрах - какъв е твоя социален статус и как смяташ, че трябва да се обръщат към теб?
цитирай
15. nozharov - Отговор до cicero7:
18.06.2013 17:53
cicero7 написа:
Защо смяташ, че това е провокация? Аз не търся нито провокация, нито конфронтация с теб, а ти зададох съмсем нормални въпроси на които ти очевадно не искаш и/или не можеш да ми отговориш. Да разбирам, че ти се смяташ за някакъв просветител на бг обществото? Добре това е чудесно и ти пожелавам успех, но за да има реален ефект от това което се опитваш да правиш не е лошо да вникваш в проблема, а не просто да го маркираш, както си напривил в този пост. Виждам че си привърженик на конспиративните теории, което още повечете те отдалечава от реалността и те превърща от обществен информатор в потенциален дезинформатор. И това за социалния статус не го разбрах - какъв е твоя социален статус и как смяташ, че трябва да се обръщат към теб?


Благодаря за насоките г-н Цицерон. Чудесно е когато сме на една позитивна вълна. Хубава вечер и още по-голяма наслука с категоризирането, заклеймяването и обръщенията. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nozharov
Категория: Политика
Прочетен: 860251
Постинги: 164
Коментари: 517
Гласове: 1137