Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2013 17:32 - Всеобхватната идиотщина и тоталната дебилщина в битката на олигокрацията
Автор: nozharov Категория: Политика   
Прочетен: 6400 Коментари: 15 Гласове:
5

Последна промяна: 20.06.2013 18:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
..Из архив“наръчника за младия протестиращ“:

Препоръки от Българска Православна Църква:

imageМладите могат да постигнат много неща благодарение на своето ведро настроение и търсене на истината, заяви на 18.06.2013г.  Негово Светейшество патриарх Неофит по повод протестите. Ето какво препоръча патриарх Неофит на младите хора, които са по площадите:
Да търсим мира и да го следваме – това е завещанието на Светата Библия. Младите могат да постигнат много неща благодарение на своето ведро настроение и търсене на истината – да търсят истината и тя ще ги направи свободни. Сигурно на всеки е скъпо на сърцето това настроение на младите хора и не може да не ни вдъхнови, да им помагаме молитвено да постигнат онова добро, към което се стремят.

Да! -  Истината е някъде там!? Или по-скоро истината е винаги една, зависи от коя страна на масата си седнал!

Ето 6  свежо-гибелни истини към 10.юни.2013г според „The World Fact Book“ на ЦРУ с отношение към СВОБОДАТА!

 

  1. Статистиката (тук) за смъртността при деца до една година е ужасяваща за България, която е на първо място не само в ЕС, но и Европа с  – 15.60 / 1000 бебета. Това дава и насока за нивото на здравеопазване в Родината ни!
    В продължение по темата, в България най-много живородени деца има в Сливенския регион. А най-много сключени бракове в Кърджалийки регион (данни от НСИ към декември 2012г).
    Тази информация дава насока, за това какво ни очаква в близко бъдеще…
  2. Данните (тук)на ЦРУ показват за българите, че имат най-ниската продължителност на живот, както в ЕС, така и ЕВРОПА (мъже – 70.49г /жени 77.89г). Това кара да се замисли човек, дали ще успее да доживее първо пенсионната възраст при този „великолепен“ живот в България?!, а след това и колко време като възможност ще има да си почива на старини, като взима гарантиращата спокоен живот пенсия? image
  3. Същевремено (тук) България се нарежда на 8-то място сред 223 държави от Света по смъртност! Пред нас са 5 африкански държави, Украйна и Афганистан. Те ни водят в класацията защото населението им е преживяло геноцид, апартейд, граждански войни и военни конфликти, спин, малария, както и авария в атомна централа. Всичко това не ние е сполетяло в Родината, но въпреки това имаме ниско качество на живот, висока смърност, отсъствие на спокойствие и сигурност за нас и нашите деца. Изпреварили сме даже и Сомалия!!!
  4. Към юли месец 2013г. (тук) българите наброяват 6,981,642 души.  – ДЕМОГРАФСКИ И ИКОНОМИЧЕСКИ СРИВ = РЕЗУЛТАТ НА ДЪЛГОГОДИШНАТА УБИЙСТВЕНА ПОЛИТИКА ОТ ПОЛИТИЦИТЕ В БЪЛГАРИЯ СПРЯМО СЪНАРОДНИЦИТЕ СИ. Преход, който за някои беше ПРИХОД…., само където преход не се състоя! 

В случаят, разглеждам основната и най-важна графа – НАСЕЛЕНИЕ. По данни от предишното преброяване от НСИ през 2001 г. населението на България е било 7 932 984, а в 1989 г. – 9 009 018 души. След последното преброяване към 31.12.2012г. броят на българите е 7 282 041 души (данни-тук). В това число влизат 989786 деца на възраст между (0-15г) / 1 352 857 (0-19г), както и 1 395 078 жители на възраст над 65г. от което се вижда, че продължава застаряването на нацията ни.

Населението в трудоспособна възраст към 31.12.2012г. е 4 503 000 души, или 61.8% от цялото население, като мъжете са 2 363 000, а жените 2 140 000. Въпреки увеличаващата се възрастова граница за пенсиониране, трудоспособното население е намаляло с близо 20 хил. души, или с 0.4% спрямо предходната година. Към края на 2012 г. в над трудоспособна възраст са 1 731 000 или 23.8%, а под трудоспособна възраст – 1 048 000 или 14.4% от населението на страната. От  статистически данни се разбира:
  • социалната политика се нуждае от мащабно стимулиране, което е невъзможно при наличния икономически срив в България;
  • днешните пенсионери получават пенсия благодарение на тези 800хил. служители в държавният сектор и всяко едно тяхно съкращение би довело до колапс в пенсионната политика. Ето защо реформа е невъзможна и всяко от правителствата ни до сега го осъзнават; Може и по друг начин да се погледне на проблема -  кой плаща заплатите и данъците на държавните служители? Отговор: -Българите в България.. и от една страна какъв би бил ефекта ако се случи съкращението на държавния служител, спрямо всичко останало.. по-скоро позитивен, тъй като средства няма да отиват за това перо или по-скоро негативен спрямо другото, което зависи от съществуването на тази раздута държавна машина?
  • млади и трудоспособни хора плащат социални осигуровки без да имат представа и информация какво ще получават при настъпване на пенсионна възраст, като същата значително още повече ще скочи, когато дойде и нашето време за пенсиониране.

въпрос: Няма ли нещо много сбъркано в социално-пенсионната формула, по която имаме задължението да плащаме средства като осигуровки днес, а парите ни се разпределят незнайно къде в частни фондове?

image

5. Още истини за България – отрицателната разлика в прираста на българскато население като процент е почти -22% за перидода 1989-2013г. (за изминалата година е -0,8% – тук). Така страната ни застава на 229-то място от 232 държави по света!!! Нещо повече, според последни изследвания на ООН, прогнозния демографския срив около 2050г. в страната ни ще бъде крайно песиместичен: 5 255 000 души! В това число не е описано съотношението между етносите, но имайки предвид всички гореописани данни, може да се приеме за период 7 до 10години  работоспособните българи в България ще бъдат малцинство. Увеличаването на турското и ромско население през следващото десетилетие, отрицателният прираст на българите, допринесен с емиграцията довежда до още няколко основно неразрешими последствия:

  • крах в социално осигуряване;
  • колапс в здравно осигуряване;
  • още по-сериозни затруднения в обучението;
  • и най-опасното: неизбежни етнически и военни конфликти!!!

6. Друга истина (тук) – общата сума, която българския народ дължи на външни кредитори е: $50,540,000,000 към 31 декември 2012г. / докато към декември 2011г. е бил: $47.320,000,000. По друг начин написано за период от 12 календарни месеца се е увеличил външния ни дълг с почти 3 милярда 220 милиона американски долара!!! – сума, която ще плащате вие, ще плащам аз и децата ни, а на този порочен принцип базиран на злоупотреби и децата на нашите деца и т.н.н. ! За пояснение разделете 3-те милярда на 365 дни и ще се получи, че ЕДИН ДЕН на правителството струва 8 821 917, 80 щатски долара! Без лихвите..

А днес при продължението на тази дестабилизация и ден след ден, без ясни искания към правителството до какво ще доведе? image

  • по-ниски цени на горива?
  • ще падне цената на тока?

image- Държавата няма инерес да го направи. Простичко обяснено: грубо около 70% са събиранията в държавната хазна от акциз и ДДС. В тази връзка „енергийните услуги“ са основно и главно формиращи за попоълване на хазната, както от ДДС, така и акциз! Ето защо всяко занижаване на цените до крайният потребител ще рефлектира отрицателно върху годишния бюджет и събираемостта. След като сметката на „кръчмаря“ т.е. финансовия министър т.е. държавата не излезне кой ще плати разликата от „кърпенето“ на бюджета – Орешарски, Станишев, Доган, Борисов, Сидеров, останалите патриоти, националисти, псевдо-водещи лица на протестите, Църквата, а може би олигарсите…или ние – българско общество?
Защо „уникалните водещи на протеста“ не поискат разяснение относно факта, че между 0,5%-2% е заложено в бюджета на България да има постъпления от МИТА?!?! Сякаш не знаем и не виждаме масовия внос на китайски стоки или тези от Турция, или други държави НЕ членки на ЕС?!  Или може би това не е насока за регламентирана мащабна контрабанда на стоки?

imageА по адрес на „водещите протеста лица“ – не малка част от тях, започнаха да трупат „ноу-хау“ за това как се прави протест още от 2011г., когато стартираха първите по-масови брожения срещу горивата. Тези лица са „абонирани“ водещи от тогава на почти всички последвали недоволства от народа! Между 12-20 кооперативни младежа. Познавам бегло повечето от тях! Помня когато не скрито потриваха ръце и си представяха как ще направят, цитирам: „Най-якото море – сезон 2011„, а малко по-далновидните се виждаха в парламента, след като привидно се качиха на табуретката, с вярата че от тях нещо зависи и започва капитализацията..хахаха… За мен тогава това показа от къде духа вятъра и до колко са автентични въпросните господа! Изгубиха ума и дума! Нещо повече, никои от тях не каза и не опита да обясни, че реално едномесечния „мораториум върху цените на горива“ ощети народа, тъй като това замразяване и разлика в цената за дизел и бензин се пое от хазната…друг въпрос е, че държавната хазна се пълни от вашия и мой джоб! А решение за монопола върху пазара на гориво и до днес няма, както и за злоупотребите, за които може да се запознаете повече – тук.

imageСъщият екип от младежи, след като „налапаха кокала“ от февруарските протести тази година, по-скоро се изпариха яко дим, от колкото да продължават да защитават интересите на народа! Ще се съгласите, че проблемите на обществото по отношение ценообразуването на ток в България и към днешна дата са нерешени!!! Ала младежите – водачи, през юни месец вече имат нова мисия и тя няма връзка с тока! За това пък се подхилкват с ехидни усмивки от министерските зали по време на псевдо-срещи тип граждански контрол. (тук и тук) …хихик image

Защо ли така става?

  • Ами може би защото обикновенно на млад човек му става? …

Шегата на страна image въпреки, че шега, шега, но на голо дупе си е живо е*ане!

  • Може би защото са идиоти?
  • Или две мухи не може да им се разминат по челото, за да навържат „а’“ и „б“?
  • Слаба информираност?
  • Изпитват затруднение във формирането на искания?
  • Действа се на първосигнална система и слаба координация?
  • Нямат нужните умения и знания?
  • Отсъства воля и желание?
  • Или просто групата, обучила се презтези 2 години в управлението на протести, се подиграва и гаври по същия начин, както и методологията по която политиците и олигокрацията на България ни цакат: Когато има решение, то е или на парче или просто да се хвърли прах в очите на обществото, с единствената цел да се отпуши напрежението. Няма дългосрочен план за бъдещето на българите, на България! С което напълно се обезценява цената на човешкия живот!

imageОТ ДРУГА СТРАНА ние самите не знаем „цената на човешкия живот„, което напълно оправдава и разбирам изродите, които злоупотребяват спрямо нас. Обществото ни, хората трудно осъзнават и асимилират какво ни се случва. Отсъстват познания, липсват интереси, информацията се манипулира и отдавна е забравен дългът на журналиста – да представя истината и само истината, без да я променя или видоизменя, защото това я прави НЕистина, която обслужва всички други интереси, но не и тези на обществото! Неприятното е, че всички ние в обществото, трудно умеем и можем да защитим нашите лични интереси, а какво остава за националните? Основния договор между държавата и поданиците е Конституцията, а тази на Републиката България е отдавна не само морално остаряла, но и неадекватна към динамичните времена в които се намираме.  Разбира се, трябва да се знае, че това не е оставено случайно! Всъщност нищо не се случва на случаен принцип. Всичко е контролирано и добре калкулирано в сметката. Сметка, която плащате вие, плащам и аз, ще плащат и децата ни.

Не знам за съществуването на официално искане за промяна на Конституцията от водещите лица на протестиращите, но се искат неща тип на парче – промяна на изборен кодекс, където хипотетично ще има възможност да правим вече избор, а не подбор както е до сега?!?! Демек посланието е: Иска ни се генерална промяма, с частични подменки в „системата“ на олигокрацията!

-  Истината е някъде там!? Или по-скоро истината е винаги една, зависи от коя страна на масата си седнал!

В заключение:

Хващам се понякога на въдицата да коментирам официални „нашенски данни„, което не рядко е преливане от пусто в празно. Приемам статистическите данни и за брой пенсионери – 2,2 милона. В това число над 400 000 инвалидни, че подрастващите до 18 години (вкл) са над 1,3 млн, че населението ни е 7,3 млн и прочие… Но ще трябва да приема и данните от изборния процес тази година, че с право на глас в България са 7 милиона!

Сега се опитвам да разсъждавам в обратен ред на изложените официални факти до момента.

Бройката на гласоподавателите изключва подрастващите до 18г(вкл), а те са 1,3 млн. Сумата от двете групи – с право на гласуване и без право, би трябвало да ни даде бройката на населението в България – 8,3 милиона. Сега се питам на коя официална статистика да хвана вяра, пък отгоре на всичко и да я разсъждавам и да я коментирам. Колко е населението в България?

  • 8,3 млн – според ЦИК / към месец май 2013г.
  • 7,3 млн – според НСИ / към  31 декември 2012г.
  • 6,981,642 – според ЦРУ / към 10 юни 2013г.

????

В тази връзка, след като има такива фрапиращи разминавания на данните за числеността на населението (за период в проучвания от 6месеца), то какво да си мисля по отношение на други параметри на генофонда, а и не само там?

Каква е истината, къде е и как може човек да стигне до нея Ваше светейшество, патриарх Неофит?

Ще дадете ли насока? Ще подкрепите ли нуждата за Вяра?

За да влезнат миряните в правият път, според повелята на Бог?




20.06.2013г                                                                     ВЛАДИСЛАВ НОЖАРОВ
                    image

София


. . . ..



. . . ..

                            

Свързани теми:

 



Тагове:   политика,   горива,   геноцид,


Гласувай:
7
2



1. freeoldmen - Ха, ама Вие сериозно ли питате Не...
20.06.2013 17:59
Ха, ама Вие сериозно ли питате Негово светейшество за тези неща? Едва ли се интересува от тях, БПЦ е просто една проклета реститутка, вълнуваща се само да пълни собственият си незапълним търбух.
Да чухте през изтеклите 24 години църквата да защити с нещо българският народ?
Ето и сега, в разгара на протестите, говорят с властите само за да си издействат още свои права, а народа? Народът да се надал на "истината". Лицемерие и алчност, това е истината за "нашата" църква...
цитирай
2. nozharov - Отговор до freeoldmen:
20.06.2013 18:42
freeoldmen написа:
Ха, ама Вие сериозно ли питате Негово светейшество за тези неща? Едва ли се интересува от тях, БПЦ е просто една проклета реститутка, вълнуваща се само да пълни собственият си незапълним търбух.
Да чухте през изтеклите 24 години църквата да защити с нещо българският народ?
Ето и сега, в разгара на протестите, говорят с властите само за да си издействат още свои права, а народа? Народът да се надал на "истината". Лицемерие и алчност, това е истината за "нашата" църква...


Глас в пустиня? :)
...
интересни образи и истории с гласове и явявания на странни -необясними сили, са записани в разнообразни литературни произведения. Библията е с най-голяма тежест. Прав сте, че Църквата като институция в България извраща глава и поглед от българския народ и нация...нещо като да управляваш автомобил с превишена скорост - изкача полицай за проверка от храсталака, а ти съвсем лежерно извръщаш глава в другата посока, докато прелиташ над него...
Живота е чудесен! Особенно за българите в България!
цитирай
3. oara - Същевремено (тук) България се н...
20.06.2013 20:25
Същевремено (тук) България се нарежда на 8-то място сред 223 държави от Света по смъртност
Леле,това е ужасяващо!
А за протестите . напълно оправдани са. Виж днешните социологически резултати - парламент и правителство с 14 процента одобрение не заслужават да съществуват.
цитирай
4. kbalenciaga - В центъра на всичко в България е темата ТАБУ!
20.06.2013 21:12

А именно, че тези само назначили се водачи и глашатаи на протестите, и тези около тях умни, образовани и успели българи са алчни и егоистични лицемери, които гледат само как да налапат кокала!

През всичките тези 24 години те бяха слугите на различните марионетки(червени, сини, гербаджийски...) на олигарсите ограбващи България!
И днес отново такива като мглишев и вмир отново се опитват да лъжат и манипулират в интернет пространството, за да нахранят ненаситните си его и лакомия!
Но този път, много е вероятно да получат нещо съвсем друго...

цитирай
5. nikikm - Поздравления
20.06.2013 22:14
за постинга, Ножаров! Силно се присъединявам към теб! Но! Колко са българите и като пишем за 6,7,8 милиона,трябва да знаем,че толкова са гражданите на България с паспорти,а не българите!Точно тук е слабото място на материала,не те виня за това. Попадна ми една друга информация-2 800 000 българи в чужбина! По доста стари данни, около 2 000 000 са измрелите при това преждевременно!Защо ли?Моето мнение е, от ...плана Ран Ът да го наречем,че казва всичко!По времето на Живков бяхме стигнали около 9 милиона и нещо!Дори и тая цифра-мечта да вземеш,ако направиш приспадането,ако вземеш впредвид, че почти официално се признава,а това е косвен индикатор,че децата ни са малцинство,до какви изводи стигаме?!Мисля,че българите в България днес са около 60% от населението!Плюс минус!Скоро понятието БЪЛГАРИН, ще е екзотика тук, в България и за него ще има не Червена книга за спасението му,а Черна за изчезнал вид!Извинявам се за черногледството!То е по полезно от розовите очила!
цитирай
6. tikoev - А именно, че тези само назначили ...
21.06.2013 11:51
kbalenciaga написа:

А именно, че тези само назначили се водачи и глашатаи на протестите, и тези около тях умни, образовани и успели българи са алчни и егоистични лицемери, които гледат само как да налапат кокала!

През всичките тези 24 години те бяха слугите на различните марионетки(червени, сини, гербаджийски...) на олигарсите ограбващи България!
И днес отново такива като мглишев и вмир отново се опитват да лъжат и манипулират в интернет пространството, за да нахранят ненаситните си его и лакомия!
Но този път, много е вероятно да получат нещо съвсем друго...


Точно. Наскоро се изнесоха данни, че населението по селата е паднало под два милиона. Каквито и сметки да правим едва ли надхвърляме шест милиона. Но не в това е трагичното, а в манталитета и умствения багаж на това население...които хич ги няма. И в опровержение на последното, поздрави за хубавия постинг, Ножаров! Хубав ден!
цитирай
7. nozharov - отговор до kbalenciaga:
21.06.2013 12:05
kbalenciaga написа:

А именно, че тези само назначили се водачи и глашатаи на протестите, и тези около тях умни, образовани и успели българи са алчни и егоистични лицемери, които гледат само как да налапат кокала!

През всичките тези 24 години те бяха слугите на различните марионетки(червени, сини, гербаджийски...) на олигарсите ограбващи България!
И днес отново такива като мглишев и вмир отново се опитват да лъжат и манипулират в интернет пространството, за да нахранят ненаситните си его и лакомия!
Но този път, много е вероятно да получат нещо съвсем друго...



По-важно какво ще получим всички ние и децата ни!
Нито "мглишев", нито и "вмир" представляват интерес за мен.
цитирай
8. nozharov - Отговор до nikikm:
21.06.2013 12:10
nikikm написа:
за постинга, Ножаров! Силно се присъединявам към теб! Но! Колко са българите и като пишем за 6,7,8 милиона,трябва да знаем,че толкова са гражданите на България с паспорти,а не българите!Точно тук е слабото място на материала,не те виня за това. Попадна ми една друга информация-2 800 000 българи в чужбина! По доста стари данни, около 2 000 000 са измрелите при това преждевременно!Защо ли?Моето мнение е, от ...плана Ран Ът да го наречем,че казва всичко!По времето на Живков бяхме стигнали около 9 милиона и нещо!Дори и тая цифра-мечта да вземеш,ако направиш приспадането,ако вземеш впредвид, че почти официално се признава,а това е косвен индикатор,че децата ни са малцинство,до какви изводи стигаме?!Мисля,че българите в България днес са около 60% от населението!Плюс минус!Скоро понятието БЪЛГАРИН, ще е екзотика тук, в България и за него ще има не Червена книга за спасението му,а Черна за изчезнал вид!Извинявам се за черногледството!То е по полезно от розовите очила!


Виж, това е реалността - черно гледа ... едва ли. Такава е действителността. Още по-неприятното е, че всички тези "статистики" се правят към минало време, тоест отчитат данни за изминал период. А се публикуват сега. Което само по себе си при тази отрицателна линия, говори че към днешна дата картината е още по-злокачествена. Още повече, след като не се и виждат реални решения. Въртенето в омагьосания кръг продължава. Както и адаптацията , и манипулацията.
цитирай
9. nozharov - Отговор до tikoev:
21.06.2013 12:15
tikoev написа:
kbalenciaga написа:

А именно, че тези само назначили се водачи и глашатаи на протестите, и тези около тях умни, образовани и успели българи са алчни и егоистични лицемери, които гледат само как да налапат кокала!

През всичките тези 24 години те бяха слугите на различните марионетки(червени, сини, гербаджийски...) на олигарсите ограбващи България!
И днес отново такива като мглишев и вмир отново се опитват да лъжат и манипулират в интернет пространството, за да нахранят ненаситните си его и лакомия!
Но този път, много е вероятно да получат нещо съвсем друго...


Точно. Наскоро се изнесоха данни, че населението по селата е паднало под два милиона. Каквито и сметки да правим едва ли надхвърляме шест милиона. Но не в това е трагичното, а в манталитета и умствения багаж на това население...които хич ги няма. И в опровержение на последното, поздрави за хубавия постинг, Ножаров! Хубав ден!


Благодаря! Радвам се да виждам и хора във виртуалното пространство с позиция и мисъл!
цитирай
10. patilan4o - Население 6,981,642 ? Лъжа!
21.06.2013 12:16
Както каза синът ми, при последното преброяване са включили и дъщеря ми, която завърши университет и се ожени в Испания. Смятайте с колко - поне 1 милион са излъгали! И това са предимно млади хора, като моята дъщеря, които нямат никаква мотивация да се върнат! А такива като мен, запиляли се от години по света да работят, защото "Никой не е пророк в собственото си село", в един момент ще се приберат, на стари години, след като са напомпали българската икономика с повече пари, отколкото са вкарали чуждестранните инвестиции. Като пенсионерми без пенсия...и семейни без семейство...
цитирай
11. nozharov - отговор до patilan4o:
21.06.2013 12:32
patilan4o написа:
Както каза синът ми, при последното преброяване са включили и дъщеря ми, която завърши университет и се ожени в Испания. Смятайте с колко - поне 1 милион са излъгали! И това са предимно млади хора, като моята дъщеря, които нямат никаква мотивация да се върнат! А такива като мен, запиляли се от години по света да работят, защото "Никой не е пророк в собственото си село", в един момент ще се приберат, на стари години, след като са напомпали българската икономика с повече пари, отколкото са вкарали чуждестранните инвестиции. Като пенсионерми без пенсия...и семейни без семейство...


НЕСЪГЛАСИЕ? – поколение без бъдеще, без дом, без работа, без пенсия..., без семейство и приятели!
цитирай
12. kbalenciaga - nozharov, няма как да бъдат пренебрегнати такива индивиди!
21.06.2013 13:54
"По-важно какво ще получим всички ние и децата ни!
Нито "мглишев", нито и "вмир" представляват интерес за мен."

Те са в политиката, като подлоги на политиците!
Те са в медиите, като подлоги на медийните босове!
Те са в бизнеса, като подлоги на мутрите-бизнесмени.
Те са социолози, те са психолози, те са пиари, те са синдикалисти, те са водачи на протестите...
Те са навсякъде и във всичко!
Те манипулират, мамят, лъжат обикновените българи!
Няма как да бъдат пренебрегнати!


И тука е една от големите измами.
Обикновените българи нямат възможността да се ориентират и да разберат за всичките тези измами и Циркове. И естествено биват подвеждани!
След което вземат глобално, грешни решения.
А въпросните като мглишев и вмир, ръководени от боклуци като Боко Тиквата, започват да сочат обикновените хора, и да ги наричат "лош материал", "чалгари", "селяни".

Но рано или късно тези обикновени българи ще разберат какво се случва.
Е тогава ще стане страшно!
цитирай
13. milady - Темата ..е...
21.06.2013 15:02
Темата е много важна, но..не остана в мен надежда..ПОздрави на Автора.
цитирай
14. nozharov - отговор до kbalenciaga:
21.06.2013 15:14
kbalenciaga написа:
"По-важно какво ще получим всички ние и децата ни!
Нито "мглишев", нито и "вмир" представляват интерес за мен."

Те са в политиката, като подлоги на политиците!
Те са в медиите, като подлоги на медийните босове!
Те са в бизнеса, като подлоги на мутрите-бизнесмени.
Те са социолози, те са психолози, те са пиари, те са синдикалисти, те са водачи на протестите...
Те са навсякъде и във всичко!
Те манипулират, мамят, лъжат обикновените българи!
Няма как да бъдат пренебрегнати!


И тука е една от големите измами.
Обикновените българи нямат възможността да се ориентират и да разберат за всичките тези измами и Циркове. И естествено биват подвеждани!
След което вземат глобално, грешни решения.
А въпросните като мглишев и вмир, ръководени от боклуци като Боко Тиквата, започват да сочат обикновените хора, и да ги наричат "лош материал", "чалгари", "селяни".

Но рано или късно тези обикновени българи ще разберат какво се случва.
Е тогава ще стане страшно!


:)
И така ще продължава, докато хората не спрат да се доверяват на първото попаднало "авторитетно" мнение пред очите им. В тази връзка и динамичните времена, в които се намираме - монетата се обръща още по бързо. Ето защо се радвам, че не съм сам! Има хора които се интересуват и получават информацията, към която имат потребност. Всичко се натрупва и това не е просто надежда, знам че везните неизбежно ще се наклонят в по-правилната посока. Процеса започна. Обществото проглежда и колкото повече се информира, толкова по-бързо ще настъпи момента, за постигане на крайната цел в каузата- за по-добро бъдеще на нас и децата ни. Това нито Вие, нито аз можем да го постигнем. Съпричастност Уважаеми.....съпричастност!

п.с Защо си мислите, че цитираните от Вас по-горе лица не се включват и не коментират? :) Както и всички останали, които изброихте във втория си коментар? :)
В случая най-правилното е да го пренебрегнат и затворят очи...защото знаят, че е по-ограничен достъпа да информира автора, в сръвнение с тяхните възможности :)
цитирай
15. nozharov - отговор до milady:
21.06.2013 15:36
milady написа:
Темата е много важна, но..не остана в мен надежда..ПОздрави на Автора.


Благодаря включването и поздрава! :)
Ако няма и надежда, то означава че сте се предала и "Системата" Ви е претакала....Това е ужасаяващо. Нещо повече вижте коментар във фейсбук:
от Mariana Alexandrova:
"Стилът е ужасен, лексиката е потресаваща, изводите са примитивни! Няма доказателства за автентични документи с изводи от ЦРУ. Една купчина обиди, квалификации, няма връзка между темите, всичко е нахвърляно и неубедително. Просто е неприятно за четене! Ако трябваше да го редактирам, бих оставила само някои цифри."

и продължение в собствената стена:
"Чели ли сте коментарите за протестите на някой си Ножаров - и той бил шеф на някаква демократично-....... партия. Според лапето протестиращите били дебили! Видях блога и страницата му! Стилът е ужасен, лексиката е потресаваща, изводите са примитивни! Уж цитира ЦРУ-разработка, но няма доказателства за автентични документи с изводи от ЦРУ. Една купчина обиди, квалификации, няма връзка между темите, всичко е нахвърляно и неубедително. Просто е неприятно за четене! Ако трябваше да го редактирам, бих оставила само някои цифри. Направих няколко опита да оставя коментар на блога и фейс-страницата - неуспешно! Дори не можах да споделя страницата, за да я коментирам тук. Какви хора си правят партийки в България?"

:) Съгласен съм с дамата, че има нужда текста от редакция и да се поработи още върху лексика и изказ. Отговорих така:
"Благодаря за насоката г-жа Alexandrova .
Щастлив съм, когато се включват такива редактори.
Жалко, че нямате умението да споделите на стената си блог-страницата или конкретно този постинг. Не е фатално. Може да се информирате повече, когато в Гугъл напишете "някой си ножаров" ... хахаха... и спокойно мила, партия няма!"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nozharov
Категория: Политика
Прочетен: 825665
Постинги: 164
Коментари: 517
Гласове: 1136